Velkommen til Sustainable Brand Index Awards 2018!


For andre gang arrangeres en egen prisutdeling for Sustainable Brand Index i Norge.

Her vil årets mest bærekraftige merkevarer bli presentert, og Tine, som var vinneren i 2017 vil dele erfaringer fra året som har gått. Følgende priser skal deles ut:

– Norway’s Most Sustainable Brand 2018
– Industry Leaders 2018
– This Year’s Effort In Sustainable Brand Building

Du vil få muligheten til å få en oppdatering på hva som er de siste trendene i Norge og Norden, både fra konsument- og bedriftsperspektivet. Det vil også være en panelsamtale om viktigheten av å integrere bærekraft for å bygge sterke merkevarer.

Meld deg på her.

Vi kommer tilbake med detaljert program i løpet av våren. Hold av tirsdag 10. april kl. 15.00 – 16.30.

Sustainable Brand Index er Nordens største merkevareundersøkelse innen bærekraft. Undersøkelsen baserer seg på tilbakemeldinger fra mer enn 30.000 respondenter.

Arrangementet arrangeres av Sustainable Brand Insight i samarbeid med Pure. Det er gratis å delta, men det er begrensede plasser så registrer deg tidlig. Arrangementet avsluttes med lett servering og god drikke.

Les mer på deres nettsider her. 

Sustainable Brand Index™ Skandinavias største varemerkeundersøkelse om bærekraft. Det er en årlig varemerkeundersøkelse som dekker de største varemerkene i Sverige, Norge, Danmark og Finland. Merkene blir valgt på grunnlag av markedsandeler, omsetning, antall ansatte og generell varemerkebevissthet. Undersøkelsen består av over 750 merkevarer og over 32 000 forbrukere blir intervjuet i prosessen. Her kan du se hele listen